Nekad karl persson | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karl persson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199039489987/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Schön

Vad är ditt discord namn? GruelRazer#9107

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter karl Persson och är en man på 18 år som har haft ett svårt liv han har ingen utbildning men nu försöker ta tag i sitt liv och skaffa sig ett jobb. På fritiden gillar han att jaga och göra ett och annat brott. När han väl har fort ett jobb s¨är hans plan att vara kriminell på sidan och kärna lite extra pengar. han har också ett mål i livet om att nån gång äga en saab 9-3. men det kommer ta ett tag som sagt har han fortfarande inget jobb s¨å det blir steg nummer 1 mot ett bättre liv

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag gillar denna server hittills har bara spelat i några timmar trivs verkligen på den. Jag är också en ganska bra människa att ha på en server på grund av att jag gillar att göra det bättre och roligare för alla

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har inte hittat någon Svensk server som jag verkligen trivts på innan men det gör jag verkligen på denna

Hur hittade du Multistaden? På Fivems server lista

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det så kul som mögligt men samtidigt följa regler och satsa på att få andra på serven att ha det kul med

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har gjort men inte längre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka