karl persson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199039489987/
Vad är ditt namn i verkligheten?
Vad är ditt discord namn? GruelRazer#9107
Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter karl Persson och är en man på 18 år som har haft ett svårt liv han har ingen utbildning men nu försöker ta tag i sitt liv och skaffa sig ett jobb. På fritiden gillar han att jaga och göra ett och annat brot
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker att eran server värkar intressant och jag är rätt så bra på rp
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt tycker jag den värkar väldigt rolig att spela på
Hur hittade du Multistaden? På Fivems server lista
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och försöka ta mig så långt jag kan
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?
Vad är ditt namn i verkligheten?
Vad är ditt discord namn? GruelRazer#9107
Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter karl Persson och är en man på 18 år som har haft ett svårt liv han har ingen utbildning men nu försöker ta tag i sitt liv och skaffa sig ett jobb. På fritiden gillar han att jaga och göra ett och annat brot
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker att eran server värkar intressant och jag är rätt så bra på rp
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt tycker jag den värkar väldigt rolig att spela på
Hur hittade du Multistaden? På Fivems server lista
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och försöka ta mig så långt jag kan
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?