Accepterad Karl Madrazzo | Medlem ansökning [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karl Madrazzo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198376688847/

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl_#0372

Vad är ditt discord namn? Karl_#0372

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2023

Berätta om din karaktär. Karl Madrazzo är en 37 årig man som under hela sitt liv fått leva på livets hårda sida, han hade det aldrig lätt i skolan och hoppade av gymnasiet vilket i sin tur ledde till att han hamnade på den lite kriminella banan. Han började redan som 17 åring med att sno bilar och med att sälja knark i små mängder, mest gatu langning osv. Han blev så småningom tagen av polisen och placerad på en anstalt för unga kriminella som han själv. Under sin tid på ungdoms anstalten så utvecklade karl ett Kokain missbruk vilket han så småningom lyckades ta sig ur som tur är.

Under sin uppväxt var Karls pappa aldrig närvarande, utan hade bodde i Italien med sin mamma och sina systrar tills han var 5 år då hans mamma träffade en svensk man som erbjöd dom att bo hemma hos honom i Sverige. Men Karls styvpappa var inte snäll, han slog Karl och hans systrar ofta, vilket ledde till att Karl växte upp till att bli en väldigt arg och våldsam ung man.

Karl är en väldigt impulsiv men smart ung man. Han är väldigt bra på att läsa av människor och på att planera. Karl kan iprincip snacka sig ur nästan allt, om det är något han är bra på så är det att prata. Men han är dock väldigt impulsiv och blir lätt arg vilket har satt honom i många svåra och jobbiga situationer.

På fritiden gillar Karl att festa, han spenderar nästan alla sina pengar och helgerna genom att festa och knarka.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har stor erfarenhet av RP, speciellt FiveM. har runt nästan 3 tusen timmar på Fivem. Roleplayat i väldigt många andra spel också som till exempel, Garry's mod, Dayz osv. Så har totalt 4/5 år av RP erfarenhet. Ekonomi servrar är inget nytt för mig heller.
Jag tror verkligen att jag skulle kunna bidra med bra RP till denna server och dess community. Så kommer att bidra med bra och seriös rp, inte bara kriminell RP. Skulle i framtiden även gärna vilja ansöka om att bli polis så småningom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös samt erfaren RP. Och då snackar jag inte bara om kriminell RP utan kommer att bidra med så mycket mer om jag får chansen. Har sommarlov nu så lär gibba en del på denna server och kommer under min tid här att ta det väldigt seriöst precis som alla borde göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för sin egen vinst, utan se till att alla involverade får ta del av bra och rättvis RP. Till exempel om man metagamear eller powergamear så spelar man ju för sin egen vinst, vilket inte är schysst mot andra spelare och är dessutom förbjudet.

Hur hittade du Unive? Hittade den genom att söka in "SWE" på FiveMs server lista.

Accepterad efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka