Nekad Karl.ljungkvist | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle14

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Ange ditt födelsedatum 2 November 2007

Vad heter du på discord? Karl.Ljungkvist#1562

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar så är det oftast mellan 16-23
Och på helgerna kan jag oftast spela hala dagarna/nätterna om jag inte har något speciellt in planerat med kompisar eller Familj/Släckt

Hur länge har du spelat på Unive? 1 till 2 månader ungefär

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blev Server vakt så skulle jag ha fortsatt med min RP som personalansvarig / Erfaren på Falck, skillnaden skulle vara att jag hade bannat/kickat dom som inte kan bete sig / följa Unives regler, mitt mål är hjälpa unive uppnå en ännu högre RP nivå genom att få bort alla lallare eller bara få folk att läsa igenom reglerna lite extra så dom kan förbättra sin RP nivå. Men även att avblasta alla Staffs lite genom att göra dom "små jobben"

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig aldre mest motiverad till att bli Servervakt på Unive är det faktum att Unive växer för varje dag som går, med tanke på att Servern nu har en kapacitet på över 500 spelare så tillförs det tyvärr även mycket personer som inte spelar för att ha en bra RP utan för att bara Lalla runt eller förstöra för andra och dom vill jag sätta stopp för genom att Banna/kicka och be dom bete sig eller att Läsa igenom reglerna igen så dom inte upprepar det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag hade kunnat göra Unive till en bättre plats genom att se till så att alla kan utveckla sin RP vilket kommer leda tioll att alla får en bättre stund framför skärmen och känner sig motiverade till att vilja komma tillbaka och spela igen, men även se till så alla verkligen följer reglerna och inte lever rövare. Kan även hjälpa till med det ytliga såsom att kicka folk som har på sig buggade läder och be dom gå och byte de omgående.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom att jag är en aktiv spelare på Unive, men jag är även sträng och rättvis och vill att alla ska tycka det är kul att spela på Unive, men även så jag kan underlätta för Staffteamet!

Varför vill du bli servervakt? Eftersom att jag som jobbar på Falck är ute på fält rätt mycket så möter jag tyvär mycket folk som inte kan reglerna eller bara har allmänt dålig RP vilket leder till att jag inte tycker det är lika kul och spela på RP servrar, men om jag blir servervakt så kan jag till exempel ge dom en kick och be dom läsa igenom reglerna sen re logga vilket kan leda till en förbättrad RP. För genom att jag kan ge dom en SVban direkt på plats så behöver jag inte ta tid från alla Staffs genom att skriva /report, för oftast när man gör det så tar det en stund för en Staff att komma och då brukar personen ha försvunnit.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag tror jag kan allt det man måste kunna då jag har lärt mig av kompisar så som /svban /toggleid /kick /revive /dv

Är du whitelistad på serven? Yes det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja tyvär, den jag kommer ihåg tydligast är min första ban då jag blev bannad för "Halv ooc" då jag sa " muskel f6" detta var i början av min RP och om en Servervakt hade varit närvarande så hade dom kunnat kicka mig och be mig att använda mig av något annat istället för att jag skulle åka på en tre dagars ban (en av alla grejer jag hade kunnat hjälpa till med)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar endast på Unive

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka