Nekad Karl Johan | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ESC_Kiddo

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? ESC_Kiddo

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle han va polis men han såg hur fel många behandlades av polisen så han kunde inte längre stå för det så då tog han valet att säga upp sig, men det var det största mistaget han gjorde. Efter Kalle slutat på polisen så blev allt jobbigare han fick inga jobb han började miss bruka och nu är han med och styr en av dem största kriminella gängen i staden. Detta har gjort att för att Kalle ska överleva och skydda sitt gäng har han tyvär fått skjuta en del av hans gamla kolegor i polisen. När han växte upp så va det svårt för han, Hans pappa dog i en skjutning mellan två gäng det var den största anledningen till varför han först ville bli polis men när det inte funkade så gick han i sin pappas fotspår. Detta gjorde så hans mamma blev väldigt besviken och dog några månader i en hjärtattack detta lede till att Kalle endast har kvar sin halv bror som styr det kriminella gänget med honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och realistik rp för all som är inblandade. Och kanske ta jobb intervju på meka för att kunna laga folks bilar och ha en bra social rp!!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidorna ska ha det kul, och att inte bara ena sidan ska ha kul och rolig rp och den andra får en trist och dålig rp!

Hur hittade du Unive? En kompiss visade mig FiveM, och unive var den första servern som dök upp när jag öppnade FiveM. Sen har jag kört på unive i 3 månader nu så!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka