Accepterad Karl Johan | Ban Överklagan [1skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ESC_Kiddo

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434806676/

Ditt Hex-ID: 11000011c48eb94

Vad är din discord tagg? ESC_Kiddo

Vem var det som bannade dig? .1Skyle

Bild på banmeddelande: image_2023-11-14_200849453.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rpade på att jag hade tagit dråger.. Och va aggresiv i häctet så slog ner poliserna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev insatt i fängelset och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det va en felakitg ban då jaf rpade. Jag tycket att om man Rpar som dråg påverkad och slåss så ska man inte bli bannad för det. Utan Det är en del a RPN. Kan såklar se det fårn staffens sida. Om man inte har kollat hela scenariot kan det tolkas som lall!!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ett antal gånger förut. Och har lärt mig enorm av dessa bans! Som att man inte ska lalla eller säga vissa ord till folk..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Personligen tycker jag att det va ett roligt scenario.. En aggrevis drågad pseron som slåt poliserna... Men som sagt innan kan jag se att det kan tolkas fel! Hade själv klart kunnat tagigt det mer lungt under scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man kanske inte ska ta i helt. Även om man själv ser det som ett roligt scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill även tillägga att 4 av mina banns är samma ban som blev ändrad flera gånger!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka