Accepterad karl-gustav | Whitelist ansökning [Alny55]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karl-gustav

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198254655290/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Quang Pham#6695

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär är en trevlig men ganska bestämd person som är rak och ärlig med vad han tycker. han har haft en helt okej uppväxt men han är inte från någon direkt rikemans familj mer medel familj som liksom har bra med pengar men kan inte köpa exakt vad som helst. min karaktär har lite erfarenhet sen innan från andra städer han har både kört på svenska och engelska men mest svenska servers.men tillbaks till min karaktär han har fått mycket kunskap av att kört på mycket olika serverar och tror att eran kan hjälpa han att utvecklas men inte bara han kommer tillföra mycket energi och glädje men även bra scenarion han har även erfarenhet om att vara taxichef och har erfarenhet inom att ha egenfirma. när min karaktär blivit äldre så har han blivit mycket framgångs rik inom många olika branscher bland annat taxi bilförsäljare och även andra yrken enkelt sagt mångsysslare och även väldigt flexibel och kan jobba med typ allt även fast han lägger ner mycket tid på jobbet så spenderar han mycket med familjen som är en viktig del i hans liv som håller han på rätt banna i livet så han inte börjar med fel saker. utan sin fru och sina två barn skulle hans liv ha lika stor mening. i ny läge är min karaktär 31år.

Varför ska just du bli whitelistad? min karaktär kommer bidra med bra och roliga scenarion mitt mål med mitt roleplay ät att få folk att skratta och ha kul. men vill inte bara få folk att skratt och ha en bra stund jag är också en driven person som jobbar sig till det han har. den stora anledningen varför jag skickar i en ansökan ens är för jag kört på servern några dagar nu och tycker server är bra och vill fortsätta mitt roleplay och fortsätta utvecklas.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för tycker att multistaden servern är en bra med mycket bra staff snabb också som är ett stort plus i mina ögon och folk tar sina yrken och positioner seriöst och vet vad dom håller på med.

Hur hittade du Multistaden? fick tips från en polare att det var en bra server och det stämmer enligt mig så det det är därför jag valt att skicka in en ansökan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? har inte suttit något mål vill utvecklas som roleplayare och bidra med bra stämning

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka