Nekad karl-gustav | Ban överklagan [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

karl-gustav

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198254655290

Ditt Hex-ID: 1100001118c073a (Hex)

Vad är din discord tagg? Quang Pham#6695

Vem var det som bannade dig? ägaren philip320

Hur lång tid var din ban? 20dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? rdm förmodligen för det står det på min ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och 30 andra spelare stog i kön till bilfirman majalisa bil försäljaren fick oss att vänta ty pen timme seriöst för hon sprang bara om kring och lekte full och earraped så fick nog tänkte springa fram lappa till henne och be henne skärpa sig och ta sitt yrke seriöst men slog henne en gång sen fick jag ban direkt av ägaren fick inte ens genomföra mitt senario plan jag hade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. person liggen tycker jag att det var en felaktig ban fick inte ens en chans att igenom föra hela planen med allt. hade inte tänkt att döda henne som ägaren förmodligen trodde för att han va så himmla snabb på att banna mig skulle bara lappa till henne en gång och behenne skärpa sig

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. är osäker på frågan om jag blivit avstäng tidgare har blivit det en gång på en annan server med det var ett missförstånd, aldrig blivit bannad på den här servern innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för att använda våld hade jag kunnat använt ord med tyckte våld var ända lösningen för hon tog inget seriöst inte ens polis securitas eller sitt yrke.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt övervåld och skulle tagit mitt andra chans seriöst om jag får en tack för mig ha en bra dag.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka