Karl Gubbmage
Icke Medlem
- Meddelanden
- 39
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198853917816/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Burman
Vad är ditt discord namn? Snigelgibb tech service #0734
Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Gubbmage född 1999 27 februari han är uppväxt i Skellefteå var väldigt mobbad av sina klasskompisar för att han var en nörd som fick bra i betyg men flyttade till Växjö när han var 10 år gammal och blev omtyck av sina klasskompisar där och hans mamma och pappa har alltid funnits i han liv för att hjälpa han Karl satt och mekade med mopeder och bilar när han var ung. Karl har fortfarande kvar sina intressen sen han var liten han vill känna pengar genom att skaffa ett bra jobb som kan vara bra inför framtiden innan det är allt för sent. Karls intressen är att meka, spela och se på hockey. Karl är en riktig glad, rolig, kan gilla att dricka ibland med sina kompisar.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer att tillföra en rolig karaktär som kommer RP seriöst men också ha roligt inne på servern och få mera möjligheter som man inte tidigare fått innan som att få jobb på ställen som Mekonomen eller Autoexperten men också för att ha roligt och träffa nya folk inne på servern och få nya kunskaper.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den här servern är den enda servern jag sitter och spelar på inne på fivem han inte haft riktig roligt med dom andra serverna jag har testat. Den här är den ända jag har fastnat för och det är många spelare i servern som gör den populär.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar hittade servern och tipsade mig att spela den och jag gjorde det och fastande på den är servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas som RP:Spelare och att ha roligt Jag är väldigt seriös i mitt rollspel, jag går inte över gränser osv. Sunt förnuft är en viktig del i mitt rollspel. Jag har också som mål att bli chef på bilfirman.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara den här servern för att jag har inte fastnat på någon annan än den här så jag spelar bara på den här Severn och kommer förmodligen bara spela på den här.
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Burman
Vad är ditt discord namn? Snigelgibb tech service #0734
Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Gubbmage född 1999 27 februari han är uppväxt i Skellefteå var väldigt mobbad av sina klasskompisar för att han var en nörd som fick bra i betyg men flyttade till Växjö när han var 10 år gammal och blev omtyck av sina klasskompisar där och hans mamma och pappa har alltid funnits i han liv för att hjälpa han Karl satt och mekade med mopeder och bilar när han var ung. Karl har fortfarande kvar sina intressen sen han var liten han vill känna pengar genom att skaffa ett bra jobb som kan vara bra inför framtiden innan det är allt för sent. Karls intressen är att meka, spela och se på hockey. Karl är en riktig glad, rolig, kan gilla att dricka ibland med sina kompisar.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer att tillföra en rolig karaktär som kommer RP seriöst men också ha roligt inne på servern och få mera möjligheter som man inte tidigare fått innan som att få jobb på ställen som Mekonomen eller Autoexperten men också för att ha roligt och träffa nya folk inne på servern och få nya kunskaper.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För den här servern är den enda servern jag sitter och spelar på inne på fivem han inte haft riktig roligt med dom andra serverna jag har testat. Den här är den ända jag har fastnat för och det är många spelare i servern som gör den populär.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar hittade servern och tipsade mig att spela den och jag gjorde det och fastande på den är servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas som RP:Spelare och att ha roligt Jag är väldigt seriös i mitt rollspel, jag går inte över gränser osv. Sunt förnuft är en viktig del i mitt rollspel. Jag har också som mål att bli chef på bilfirman.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara den här servern för att jag har inte fastnat på någon annan än den här så jag spelar bara på den här Severn och kommer förmodligen bara spela på den här.