Accepterad Karl Gubbmage | Medlem ansökning (Fillemannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karl Gubbmage

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Karl Gubbmage

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Karl Gubbmage och han är 20 år. Han växte upp i ett område i Sverige som heter Skellefteå. Skellefteå har hög kriminalitet och det var inte ovanligt att ungdomar tog den kriminella vägen. Men den största andeldningen till hans kriminella uppväxt var att under hans barndom så växte han upp med en kriminell pappa. När han var 11 år så gick hans pappa bort i en skjutning. Detta ledde till att hans mamma gick in i en djup depression och började gå på droger. Detta gjorde att hon blev aggressiv och Karl ville inte komma hem på kvällarna. Han och hans mamma levde ensamma i huset och hans mamma började att få det svårt med pengar. En kväll när han var ute med sina kompisar så fick han ett samtal, hans mamma hade gått bort i en heroin överdos. Detta gjorde att han fick bo hos sin faster och han var föräldralös. Han förändrades mycket kraftigt efter sina föräldrars bortgång. I den nya staden som han hade kommit till så började han att hänga med kriminella. Detta gjorde att redan som 14 år gammal började han råna folk och sälja droger för att få pengar. Tiden gick och han började hamna i mer trubbel inom kriminaliteten. När han var 16 år så blev han tagen av polisen för vapenbrott och han blev då satt i ungdomsvård i 1 och ett halvt år. Men när han var klar med ungdomsvården. Men efter det tog han tag i sitt liv och började ta upp mekning i hans liv och började skruva i motorer och allt och folk började betala Karl för göra jobb som dem inte hade tid med att göra som olja och andra grejer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att jag ska bli White listad för att jag har mycket bra erfarenhet av RP med över 500 timmar och att jag kommer bidra med rolig och bra RP till servern och andra spelare på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar inte bara om en själv det handlar också att andra ska kunna rp:a på min karaktär.

Hur hittade du Unive? Min kompis tippsade men jag har spelat förut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka