Nekad Karl Gubbmage | Chef-jobb ansökan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karl Gubbmage

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? chef på trygghansa

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? Din lokala snusare #0734

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 300

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på trygghansa för att jag vill nu ta steget fram i min roleplay och försöka ta hand om mer grejer och se hur det är som en chef så kommer jag att vara så jävla aktiv för att jag måste ju ta hand om mitt företag om jag vill vara kvar som chef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har en kompis som har jobbat där och han har snackat mycket när jag har sett han efter jobbet om hur han har trivts och tyckt om jobbet som gör mig väldigt intresserad inom jobbet

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Karl Gubbmage som är 22 år gammal och är uppväxt i Skellefteå. Karl har en riktigt stereotypisk bil mekaniker röst, han brinner för gamla Volvos men även snygga bmws! Han är en trevlig kille som verkligen är omtyckt av alla. Han har svårt för att bli arg och älskar att leva i Unive med sina bil intressen. Karl har jobbat på auto experten och har även jobbat på taxi samt mekonomen! Nu till hans uppväxt: Karl är som sagt uppväxt uppe i Norrland med sin bil intresserande familj. Pappan jobbade på ett eget mekaniker företag och mamman som teknik lärare. Karl lärde sig i tidig ålder av sin hur man skulle handskas med bilar , och alla komplicerade namn och delar av mamman. Karl levde sin barndom med bilar och traktorer i huvudet hela tiden, det var hans största intresse. Karl hade ganska dåliga betyg i skolan, men dom räckte helt klart till fordons på gymnasiet! Han kom in i gymnasiet och chockerade lärarna och låg alltid före i alla arbeten. Han kunde äga ut folk som hade jobbat där enkelt på praktiken. Sedan så tröttnade Karl på den staden han jobbade i så han valde att flytta till Unive, han ville skaffa nya vänner och jobb, hans mål är att kunna äga en mekaniker firma typ som mekonomen eller trygghansa! Han är otroligt duktig på att snacka och ta ansvar.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne mer än vad jag vill för att hålla trygghansa öppet ungefär hela tiden för att folk ska kunna försäkra sin bil utan att kunna behöva vänta. typ 8-10 timmar per dag men kan variera om jag måste iväg någonstans.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag skulle fortsätta men inte vara lika aktiv tho.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? jag spelar int på någon annan server.

Har du läst våra Regler? jag har läst era regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka