Vidare till intervju Karl Fredricsson | Medlem ansökning [RecLxss] [Nwllye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karl Fredricsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jalmar Henningsson

Vad är ditt discord namn? Jallezz_ #3850

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Jag är en kille på 23 år. Jag är en väldigt glad kille som hänger runt här i staden. Som sprider kärlek och positivitet. Jag är typ aldrig arg jag är en väldigt snäll och mest glad kille! Mina intressen är att åka ut och cykla i staden, umgås med vänner och ha det allmänt nice. Handla nya saker mat, smycken, telefoner mm. Jag har haft en bra uppväxt. Mina föräldrar har tagit hand om mig väldigt bra. Jag har en storebror som heter Peter Fredricsson, Han är 25 år. Vi är bästa vänner vi är alltid lika snälla mot varandra. När jag var utomlands en sommar år 2016 alltså när jag var 17 år. Så bröt jag mitt ben, jag har fortfarande ont i benet än idag och går till en gymnastikgymnast 2 gånger i veckan. Men annars så mår jag bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo men jag skulle säga att jag är en väldigt stor glädje och positivitets spridare. Ta bort negativitet från arga människor och hålla de lugna. Min mamma jobbade som en yogalärare en gång i tiden och tänk så har jag fått genrer från henne, vem vet?! Så jag gillar att vara lugn och avslappnad åt människor. Jag är också en livräddare! Jag räddade en gång ett litet barn från att drunkna. Men det var länge sedan. Men om någon tex har svimmat så ringer jag SOS 112. Men om jag ser någon misshandla någon så ringer jag polisen och försöker lista ut hur jag ska stoppa människan. Så jag vill egentligen bara sprida glädje och trygghet runt om i staden. Och skydda personer på så bra sätt som möjligt. För att alla ska vara trygga i Unive staden. Och att man ska uppföra sig mot polisen, brandkår mm.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka göra så sin tex vän tycker det är roligt att försöka att vinna även om man inte riktigt förstår hur. Tex i ett race så ska man vara snäll att låta ”hen” vinna i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Genom vänner. Och genom youtube kanalen! Min vän rekommenderade Unive. Och jag blev helt fast i det!!

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka