Karl Dalna | Polismyndigheten Ansökan (Noble)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freshycopter

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 31 December 2007

Vad heter du på discord? Freshycopter#0312

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 191,6h på fivem.

Hur aktiv kommer du att vara? På vardagar kommer jag vara aktiv mellan 14:00 till 22:00. På helger och lov så kommer jag vara aktiv mellan 12:00 till 03:00.

Vad heter du? Jag heter Karl Dalna.

Hur gammal är du? Jag är 22 år gammal.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag kan simma jag är jätte bra på det, Jag har gått på på sim skola när jag var yngre.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att kunna göra staden en mycket tryggare plats för att folk ska kunna känna sig mycket säkrare, Jag vill kunna hjälpa andra kollegor, Jag vill förhindra att en massa brott sker som till exempel bankrån, personrån, butiksrån, bråk och inbrott. Polis har alltid varit min dröm! Jag vill bli polis för att jag vill hjälpa alla, jag ringer alltid polisen när något händer. Så om jag blir polis som kommer jag inte behöva det utan då kan jag ta hand dom direkt!

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det viktigaste inom yrket är man ska göra så att folk ska känna sim mycket tryggare och att ingen ska behöva gå igenom något hemskt. Jag tycker också att det är mycket viktigt att stoppa kriminella gäng, drog platser, person rån, butiks rån och allt som är olaglit. Och såklart tycker att det viktigaste är att förebygga och förhindra att brott!

Vad vet du om yrket i helhet? Jag kan lagen, radiodisciplin och jag kan det mesta reglerna inom yrket. Jag vet hur man ska hantera sina vapen och sina tjänste fordon. Jag vet även om hur och man ska använda sina sirener. Jag är även skit bra inom radio.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej. Men jag har jobbat som Securitas.

Hur är du som person? Jag är snäll, Jag lyssnar på när folk pratar, Jag är bra på tystnads plikt, Jag är väl tränad, Jag skojas inte om seriösa saker, Jag följer order, och jag kan hantera mycket stress. Jag är väldigt social och så angriper jag direkt när jag ser någon/något som gör fel.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inte vad jag vet i alla fall.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka