Nekad Karl Dalna | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Freshycopter

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 31 December 2007

Vad heter du på discord? Freshycopter#0312

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 191,6h på fivem.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara så aktiv som mögligt, Jag vara aktiv mellan 14:30 till 22:00 på vardagar, På helger så ofta hela dagarna. Kanske 2 till 10 timmar.

Vad heter du? Jag heter Karl Dalna.

Hur gammal är du? Jag är 22 år gammal kanske 23, Jag slog i huvudet häromdan så jag är lite yr men jag blir bättre om någon timme.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag kan simma, Jag har simmat över Mälaren.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att kunna göra staden en mycket tryggare plats för att folk ska kunna känna sig mycket säkrare, Jag vill kunna hjälpa andra kollegor, Jag vill förhindra att en massa brott sker som till exempel bankrån, personrån, butiksrån, bråk och inbrott.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att det viktigaste är att man ska förhindra så att något olagligt sker, Jag tycker det viktigaste också är att man ska göra så att alla ska känna sig säkra.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet/kan radioisciplin, Jag vet att man ska följa lagen såklart, Jag vet att man ska lyda order och att man ska aldrig vara olaglig.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej, Men jag har jobbat på Securitas.

Hur är du som person? Jag är lugn, seriös, mogen, snäll, social och jag lyssnar när någon pratar med mig. Och jag är alltid glad. Och jag vill gärna hjälpa till när någon vill ha hjälp.

Är det något vi bör veta om dig? jag har jobbat på Securitas.

Tillbaka