Nekad Karl Dalna | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Freshycopter

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198327431824/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor Borgström

Vad är ditt discord namn? Freshycopter#0312

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2007

Berätta om din karaktär. Karl Dalna: Min karaktär är född 1999-02-31 han har det tufft med familj och skolan. Hans mamma dog några timmar efter han föddes. Då var hans pappa tvungen att ta hand om honom, Och hans pappa var alkoholist och Mc president, Varje gång Karl kom hem från skolan så slog hans pappa han för att han hade fått dåligt betyg och hade mobbad andra små barn. Karl var väldigt deprimerad och ville alltid skada sig själv. När han hade börjat High School så gick hans pappa bort i en skottlossning, Han blev sedan Hemlös och fattig. En dag så vaknade han upp utav att en trisslott hade landat på hans ansikte när han sov. Han började skrapa den och sen... Så vann han 1M kronor! Så han valde att boka ett flyg till Los Santos och så flög han dit. Han skaffade en lägenhet och en bil, Och så jobbade han som Gruvarbetare. Det var sagan om Karl Dalna!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem på Unive för att utveckla mitt rp:ande, Jag har spelat på servern i någon månad, Och jag vill utveckla även Unive! för att förbättra alla andras rp:ande också! jag skulle vilja ta mitt rp till en helt annan nivå. Jag skulle gärna vilja jobba på t.ex Vianor, Mekonomen, Falck och Autoexperten! Jag är Seriös, Cool, Bossig, och Lugn. Hoppas jag blir accepterad till att bli Medlem! Jag vill inte bara åka runt köpa och sälja bilar utan jag vill ta ett steg upp och kunna göra andra roliga saker, Jag är typ alltid inne på servern också. Jag tycker att Unive har ett jättebra community så därför väljer jag just den servern för det är den bästa och den mest seriösa FiveM servern jag har kört.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det har ett skit bra community som är så trevliga mot en och Unive har bra jobb som man kan jobba med, Och alla är seriösa och Rp:ar på allvar. Unive ger mig glädje och för ett tag sen så hade jag torgskräck och Unive hjälpte mig jätte mycket för att överkomma skräcken för att prata och umgås med folk!

Hur hittade du Unive? Jag kollade på svenska FiveM servrar och så hittade jag den när jag sökte på :Swe:

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta vänner, skaffa familj, Skaffa snygga bilar och Skaffa ett snyggt hus.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt och ha kul med andra folk också såklart, Skaffa lite vänner kanske samla ihop ett crew och sånt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är fast på Unive för tillfället.

Nekad efter muntlig intervju, träna lite mer på grundreglerna.

Tillbaka