Ej implementerad Karl Dalna | Kriminell Förslag [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Freshycopter

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Berätta om ditt förslag Att ni ska vara lite mer strängare om gängens kulturer

På vilket sätt är det en förbättring? Ja alltså det blir ju mer realistiskt då folk börjar följa sina kulturer riktigt.

Länkar och annat material som visar förslaget: inget sådant förslag. Men tillexempel mc klubbar som åker runt i lysande sportbilar istället för motorcyklar. Det är ju liksom inte deras kultur. Ibland kan man se street gäng som åker harley davidssons som inte är deras kultur alls. Jag hoppas ni förstår hur jag menar att gängen ska börja följa sina kulturen bättre.

Berätta om ditt förslag Att ni ska vara lite mer strängare om gängens kulturer

På vilket sätt är det en förbättring? Ja alltså det blir ju mer realistiskt då folk börjar följa sina kulturer riktigt.

Länkar och annat material som visar förslaget: inget sådant förslag. Men tillexempel mc klubbar som åker runt i lysande sportbilar istället för motorcyklar. Det är ju liksom inte deras kultur. Ibland kan man se street gäng som åker harley davidssons som inte är deras kultur alls. Jag hoppas ni förstår hur jag menar att gängen ska börja följa sina kulturen bättre.
+Rep. Har stört mig en hel del på folk som bara är med i gäng för att kunna hålla på med droger och tjäna pengar och inte bryr sig om det passar med deras karaktär eller inte.

Detta är något som gäng bossarna får ta hand om inom med sina egna medlemmar kring hur dem vill framstå till andra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka