Nekad Karl Andersson | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin2345

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Enander

Vad är ditt discord namn? Albin2345

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Karl Andersson var en gång en ung man fylld av glädje och liv. Uppväxten var präglad av kärlek och välstånd, med en varm familj och gott om vänner. Han var en lysande elev och såg fram emot framtiden med hopp och entusiasm. Men ödet skulle snart slå till med brutalt kraft. Efter att ha fått lysande betyg på ett prov, skyndade Karl sig hem för att dela sin glädje med sina föräldrar, bara för att mötas av en scen av förtvivlan. Hans far, den mannen som han älskade och beundrade mest i hela världen, hade mördats i en skottlossning. Den plötsliga förlusten slog Karl med full kraft och förändrade hans liv för alltid. Familjen tvingades in i en svår ekonomisk situation, och de tvingades lämna sitt hem för att flytta till en enkel lägenhet. Karl själv dränktes i sorg och ilska. Hans värld krossades och han kände sig förlamad av smärta och hämndbegär. Han började strunta i skolan och hamnade i dåliga kretsar, vilket ledde honom in i en farlig värld av kriminalitet och gängliv. Han var med gängen ett tag och gjorde mycket dåliga saker tills en dag då hans mamma satte ner foten och sa att det var nog. Dem flyttade yttligare en gång till staden Unive för att Karl skulle kunna få en bättre framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och rolig rp, jag kommer hjälpa till och ge feedback ifall det skulle vara något jag anser är dåligt med servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna varje scenario. Bara för du förlorat ett scenario kan det fortfarande vara kul, att bli arg för att du inte vinner scenariot är också riktigt omoget och det ska inte vara så. Man ska spela så att båda sidorna har kul och inte bara spela för att man själv ska ha kul och vinna varje scenario.

Man ska inte sträva efter att vinna varje scenario. Bara för att man förlorar scenario så betyder inte det att det inte är kul, och om man bara strävar efter att vinna scenario och blir sur över att inte vinna så ska man inte RP: a. Man ska sträva efter att spela rolig RP oavsett om det innebär att man vinner eller förlorar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, Combat logging är t.ex att man ska inte bara lämna för att man håller på att bli tagen i en polisjakt. NLR=Man ska inte komma ihåg något från ett tidigare scenrio ifall man har dött i de scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har har över 100 timmars erfarenhet av rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är rättvis av mig och försöker inte alltid göra saker bara för att jag själv gynnas av det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka