Accepterad Karl Andersson | Medlem ansökning [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albin2345

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/account/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? getdahri#1844

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Andersson han är 22 år gammal och har flyttade till staden när han var 12 med sin familj som består av hans mamma Henrike och hans pappa Pontus. Hans mamma är från Tyskland och hans pappa är från Sverige. Han är uppvuxen i Göteborg och har haft en tuff uppväxt pga att han har blivit mobbad av andra barn. När han blev mobbad så gjorde de att han började hamna i dåliga vängrupper och började göra dumma saker och började hamna i kontakt med socialen. Då bestämde sig hans familj för att flytta till Unive för att han skulle komma ifrån hans kriminella kompisar. Genast när han kom till Unive så började han känna sig tryggare och han var inte längre mobbad, han gick ut skolan och nu ska han börja utbilda sig till något men han vet inte än vad han ska bli. Men han vill bli något som har att göra med bilar för hans största intresse är bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska vara medlem på unive är för att jag älskar rp och jag är engagerad av mig och jag gillar att hjälpa andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag känner att jag kan bidra till serven med är humor, rolig rp, och hjälpsamhet mot andra personer. Jag kommer kunna dela med mig av mina rp kunskaper till andra och hjälpa dem komma igång när dem precis har börjat med rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att jag inte alltid ska vinna scenariot utan att jag också kan förlora scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag har tittat mycket på Youtube på när dem spelar här på unive men också att många av mina kompisar gör det så jag blev genast sugen på att börja spela här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka