Nekad Karimoooooo | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karimoooooo

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,761
Reaction score
168
Länk till din steam profil: Behövs ej

Ditt Hex-ID: 11000013dbaf0bb

Vad är din discord tagg? Karimoooooo#3578

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_20230721_144836_Discord.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Felaktig ban Karlsson fejkade en bild och Ludde bannade mig utan att prata me mig. De e andra gången Ludde e p hans sida .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Karlsson har hållit på i fler veckor o idag dampade jag p han och sa sluta håll på kan visa bild på hela chatten. Så han blev arg och fejkade en bild eller kom in p min dc på nåt sätt. Han har ju ip logs så han kan göra det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för alla känner mig att janaldrig ena skulle skicka sånt. Ja vet it ens vart man får tag på dem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ne när ja va icke medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? It skriva sluta hålla p mot mig t han. Ist ska ja skriv håll på hur mke du vill den staffen är på din sida.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ne den e felaktig. Och vill ha mina roller/gäng tbaks också gärna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej

Btw ja sökte upp ipn och de ser ut som att de e företags konto ip. Kan visa er också

Och vill att 320/Limpis ska svara den inte Ludde så ni får tagga dem.

320, hoppas du it nekar dirket. Jag har motbevis på att de it ens jag som skickade den. +de e it hans ip för de företags ip.

Fast asså du skickar ju inte ett endaste bevis till mig i pm, och får inga bevis på hur det kan vara en fake bild heller för den delen, så just nu sitter du bara och skriver att den är felaktig men du delar inte med dig av bevisen. Sen att du säger att jag är på hans sida tycker jag är väldigt fel, du tror att jag är på hans sida pga du blev timeoutad när du själv valde att reagera med en döskalle emoji på ett av Karlssons meddelanden bara för att du ville ha mer tjafsande.

Så du kan ju börja med att skicka bevisen till mig i pm.

Fast asså du skickar ju inte ett endaste bevis till mig i pm, och får inga bevis på hur det kan vara en fake bild heller för den delen, så just nu sitter du bara och skriver att den är felaktig men du delar inte med dig av bevisen. Sen att du säger att jag är på hans sida tycker jag är väldigt fel, du tror att jag är på hans sida pga du blev timeoutad när du själv valde att reagera med en döskalle emoji på ett av Karlssons meddelanden bara för att du ville ha mer tjafsande.
Du iggar bara? Så va skanja skicka? Jag har ju redan skrivit till dig. Reagerade med döskalle. Du vet it ens va som hände. Han sitter o säger att ja trycker på nakna tjejer länkar och sprider sånt rykte ska ja bara vara tyst o skratta?

Du iggar bara? Så va skanja skicka? Jag har ju redan skrivit till dig. Reagerade med döskalle. Du vet it ens va som hände. Han sitter o säger att ja trycker på nakna tjejer länkar och sprider sånt rykte ska ja bara vara tyst o skratta?
Jag ignorerar ju inte alls, jag har svarat dig hela tiden förrän dess att jag behövde gå äta, tänker ju inte sitta och va otrevlig med telefonen vid middagsbordet. Du kan ju även ta och ignorera det han skriver och rapportera in det istället för att göra det värre.

Jag ignorerar ju inte alls, jag har svarat dig hela tiden förrän dess att jag behövde gå äta, tänker ju inte sitta och va otrevlig med telefonen vid middagsbordet. Du kan ju även ta och ignorera det han skriver och rapportera in det istället för att göra det värre.
Rapportera in? Jag sa ju t dig be han i pm att sluta hålla på vill it ha bråk me han men han höll på ändå. Du försökte it ens lösa det. Du bannade utan atr wns prata me mig. Såg mee6 botten skriva "Skickar folks ip" fattade 0 då. Men du kollar på 1 sida o it bådas.

Jag vill gärna att 320 ska ta min ban överklagan och it du, ser ut som att du e p hans sida. Så lägg bannen på Eskalation igen.

Jag vill gärna att 320 ska ta min ban överklagan och it du, ser ut som att du e p hans sida. Så lägg bannen på Eskalation igen.
Finner ingen anledning, jag har lika mycket rätt att sköta denna bannen då det var jag som la den. Du kan tro vad du vill men det du tror stämmer inte för fem öre iallafall.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka