Accepterad Karimoooooo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karimoooooo

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,761
Reaction score
168
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960287930

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? karimooooooooo

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 2721515010_p.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen bild p bannen för att har it fivem nedladdat . Ja olika anledningar terrordåd,metagamkng o typ att tjafsade mot 320

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja men först bannade 320 en ifrån staff teamet o när jag frågade den personen "vrf blev du bannad" så svarade han och jag minns faktiskt inte vad han sa. Sen efter direkt la jag en -rep på 320 i rep chatten och då började jag tjafsa mot han. Folk varnade mig men jag lyssnade inte. Efter vi slutade skriva I chatten så fick jag idéen att göra terrordåd och då ville jag göre terrordåden men 320 fick reda p att jag skulle göra innan jag hann göra det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Na det va en rätt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja d har jag en blacklist vilken va fel och några bans när ja va icke medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jaja såklart

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja it lägga mig i o hålla mig t mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ah juste glömma tillägga att efter jag frågade den personen vrf han blev bannad så sa han något som jag it minns. Len efter 320 och jag började skriva I generellt så sa 320 att han hade några i staff teamet för korrupta. Och innan det hade jag skrivit till 320 att det fanns korruption och han inte svarade mig och det va kanske också en anledning. Korruption fanns för att staffs brukade hjälpa sina vänner sååå mycket ingame. Efter min första blacklist som var fel då hamnade jag i bråk med några flr de gjorde regelbrott och så började staffs som va deras vänner till 100% såhär typ "Ser inget i fel i videon som du skickade karimo vi kommer it banna dem" och det va legit att jag försökte arrestera någon och hans vän sköt på min polisbil men d va inget regelbrott det.

Jag vill ba säga att jag kommer verkligen inte göra något liknande igen, jag vill bara komma tillbaks rpa som förr och ha det kul p Unive. En chans skulle uppskattas enormt och du vet själv 320 att jag kan sköta mig och jag kommer sköta mig till 100% du har mitt ord. Jag kommer inte hålla på med problem mer eller lägga mig i andra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka