Inaktuell Karimoooooo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karimoooooo

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,761
Reaction score
168
Vad är ditt namn i verkligheten? Karim

Ditt discordnamn: Karimooooooo

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff igen för att göra mitt bästa och utveckla rpn. Serverns rp behöver utvecklas, asså mycket händer. Jag kommer vara rättvis och inte skydda mina vänner. Ska inte heller rpa och sköta mitt arbete bara. Jag vill ha en sista chans och jag ska bevisa denna gången att jag kan sköta mitt jobb. Jag kommer försöka mitt bästa med mitt staff arbete. Jag kommer prata med problemspelare och få dem att räkna till 10 innan dem gör något dumt. Jag ska hjälpa folk så gott jag kan och med mitt bästa. Jag vill att Unive ska utvecklas och bli en server med social rp och bra rp. För att folk ska sköta sig och vi staffs ska finnas på plats alltid. Och jag finns alltid på plats. Jag ska försöka mitt bästa att komma högt i teamet. Jag ska få spelare att sköta sig och få bort all toxic på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket problemspelare , ska föröka ta ett snack med dem flesta problemspelare och få dem att räkna till 10 innan dem gör problem igen. Och det är mycket som händer som t,ex terrordåd och det måste jag få stopp på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Samarbete är något som vi måste göra för att vi ska lyckas. Om varje staff försöker själv lyckas vi inte. Men samarbetar vi då visar vi alla spelare hur det ska vara. Vi ska vara en hand.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Sköta mitt jobb och det ska vara prio 1, snacka med spelare som gör mycket regelbrott och få dem att tänka efter vad dem gör innan dem gör något dumt. Och jag ska då spelare att gilla mig.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag 7h minst.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen förra året.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yepp jag har varit Mod x2 gånger och MA ganska länge.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Karimoooooo redo att jobba inom allt

+rep Var en väldigt bra staff innan, även fast a p-banna mig en gång. Han har koll på allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka