Inaktuell Karimoooooo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karimoooooo

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,761
Reaction score
168
Vad är ditt namn i verkligheten? Karim

Ditt discordnamn: Karimoooooo#3578

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Vill att rpn ska skötas på servern det skjuts hela tiden. Ni har låtit folk lägga ut montage och många spelare nu spelar för att få skjut klipps. Och detta är inte bra för servern. Folk kommer ju lämna om folk vill få skit klipp får man blir ju Legit skjuten hela tiden typ. Bättre att spelare sköter sig istället och rpar för att njuta av rpn. Detta förstör också för serverns rykte. Jag och andra i staff-teamet kommer få stopp på det. Vi kommer att skicka problem spelare som är här för skjut klipp. För att andra spelare ska njuta av rpn. Liksom om man ber om skjuts blir man kidnappad. Är detta rp? Nej och det är därför jag vill bli staff. För att hjälpa servern med mitt bästa.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? För myket skjutande och flr mycket abuse. Problemet är att folk spelar nuförtiden för att få skjut klipps för att göra bra montage. Vill inte skriva länge här för det står "Skriv kort"

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Prata med spelare såklart. Jag vill inte bli staff för att banna. Jag som spelare lär mig när någon pratar med mig och förklarar vad jag har gjort för fel istället för att banna mig direkt. Och det är så många tror jag. Det kommer vara tufft i början, men om jag lyckas få ett bra samarbete med andra i staff-teamet då lovar jag att vi kan lyckas. Liksom jag och andra i staff-teamet kommer lyckas om andra i staff-teamet vill samarbeta. Lyckas då vi inte samarbeta kommer jag ändå försöka och det kommer vara tufft då. Men tror vi kommer lyckas samarbeta.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Prata med folk är ett jättebra sätt. Ska alltid vara lugn också istället för att skrika då. Jag ska visa spelaren att jag som staff inte är här för att banna hen. Men innan jag bannar någon är ett bra sätt att ta in hen i support och prata med hen. Självklart måste man banna direkt ibland när någon grov vdmar t,ex men jag menar då lite större saker som t,ex regelbrott i scanrio.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag då från jag vaknar tills jag sover. Men jag har också fotbolls träningar och jag prioriterar att njuta med min familj också så ni vet nu. Familjen sitter jag med och njuter med dem varje dag så kommer inte vara inne 15h har en familj att sitta med. Men är aktiv 5h typ mer om jag behövs.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen förra året men blev felaktig bannad enligt mig men sen förra året. Blev medlem igen igår

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff ett par gånger och Mod 2 gånger.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Beredd att jobba inom alla områden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka