Inaktuell Karimoooooo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karimoooooo

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,760
Reaction score
168
Vad är ditt namn i verkligheten? Karim

Ditt discordnamn: Karimoooooo.#3578

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag var det innan och vill gärna bli det igen, sist vart jag inaktiv men nu ska jag steppa upp och satsa upp i staff-teamet till sr-mod liksom. Jag har nu fulltid under sommar och kommer sköta mitt arbete så gott jag kan. Jag är bra och mogen person och är rätt för att vara staff. Jag vill bli staff igen för att få upp serverns rp. Jag kommer satsa hårt som att detta vore min server. Jag kommer hjälpa folk som behöver och försöka mitt allra bästa för att kunna komma högt i teamet. Det är det jag kommer satsa för och jag kommer visa alla spelare att vi staff finns för dem alltid. jag kommer sköta mig det gör jag redan men sköta mig mer. Jag kommer sitta support och sköta mitt jobb även andras jobb om jag behövs. Jag vill komma långt denna gången och därför söker jag till staff. Jag saknar att vara staff och denna gången kommer jag satsa mer och mer.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Ja men på morgonen typ 1h eftermiddagen typ 4h och på nätterna är jag ju aktiv till kl 4-5 så det är många timmar.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen förra året (Konto byte)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag var Mod innan och helper ett x antal gånger.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är redo att jobba inom allt har varit ansvarig över nästa alla områden förutom Don det vill jag testa gärna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka