Nekad Karimoooooo | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karimoooooo

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,761
Reaction score
168
Vad är ditt namn i verkligheten? Karrim

Vad heter du på discord? Karimooooooooo

Vad är ditt Hex:ID 110000161b29131

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2024

Beskriv din dagliga aktivitet. Varje dag 7h är riktig lökig spelare

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2År men kom tbaks nyss så varit medlem i 29 dar tror ja

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Är it ingame men 9 bans samanlagt

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Sköta servern när staffs inte finns. Staffs sitter och gör sitt eget arbete så vi servercakter kanske ser en spelare som missköter sig och då bannar vi grabben. Och om vi känner att bannen behöver förlängas då skickar vi ut i ban förlängningar. Eftersom staffs tar don/support och gör annat ig då har dem inte den tiden att svara på alla /reports eller /help så vi servervakter sköter det.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag var det innan i 2år och adlrig åkt på indraget. Och jag känner att jag kan sköta denna rollen då jag ser många regelbrott ingame. Jag som servervakt kommer sköta mig och banna folk som missköter sig. Inte att jag kommer leta efter problem nej men jag kommer banna dem som missktöer sig som jag ser framför mig. Jag behövs som Sv och därför vill jag bli inge.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T,ex min vän blev poppad för 12h sedan och han säger ''ressa mig karimo'' Joch jag ressar han odå har jag misskött min roll. Eller om jag revvar mig shjälv för min del. Ett annat t,ex är om jag gör butiksrån och går ut o dvar alla polisbilar så dem inte har någon chans mot mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka