Accepterad Karimoooooo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karimoooooo

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,760
Reaction score
168
Vad är ditt namn i verkligheten? Karim

Vad heter du på discord? karimooooooo

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Kolla och lyssna p mig här va. Jag har varit MA länge förr och blev helper för jag va bra. Så det är därför jag söker igen. Inte för att bli helper asså ja vill it bli MA bara för att bli helper no no. Jag vill bli MA för att jag har saknat tiderna när jag va MA. Såklart kmr jag kämpa för Helper men först måste jag bevisa att jag klarar MA grejen. Såklart jag kmr campa i staff dcn/intervju rummet och forumet. Och det är därför ni behöver mig. Jag vill bli det för att jag gör att många behöver sitta i väntrum länge. Varför det när jag finns liksom?

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har varit innan, och kan allt inom MA arbetet. Jag kommer också se till att jag och Andra MA's att sköta forumet och intervjuer dirket liksom. Vi ska hjälpa servern och serverns medlemmar med allt vi kan hjälpa dem med. Jag vill bli MA igen och bevisa att jag kan sköta rollen bra. Tro mig och ge mig en chans.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska inte vara rasist. Jag ska behandla andra som jag själv vill bli behandlad! Men liksom kommer en 9 årig i intervju rummet ska jag vara lika trevlig med han som om jag pratar med en 27 årig. Man ska försöka sitt bästa för att dem inte ska vara nervösa under intevjun. Jag brukade alltid säga innan intervjun, "Du behöver inte stressa eller vara nervös, blir du nekad kan du bara ansöka igen. Så ingen stress". Och då blir inte folk nervösa under intervjun o känner sig trygga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer förklara till folk att det är en stor skillnad atr vara Medlem på Unive. Man får mer möjligheter och kommer förklara efter varje intervju som jag alltid gjorde vad man kan göra som medlem. Som t,ex rpa kriminell eller jobba på ett jobb. Och kommer såklart svara på deras frågor om dem har för det brukar dem ha ibland.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna grundreglerna och dc reglerna. Vill rpa socialt och inte bli medlem för att ha millar på kontot. Och såklart ha respekt för andra men det viktigaste är nog reglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Sköta alla medlemmar se till att dem verkligen sköter sig speciellt dem nya medlmmar. Jag ska lära dem vad rätt och fel är och att vi har ett starkt communtiy här på Unive. Jag ska också ha respekt mot alla även lm dem it har respekt mot mig. Jag vill inte bli MA för mina perms jag vill bli det för att ta in nya medlemmar som vill verkligen rpa bra.

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag efter skolan tills jag sover typ. På helgar brukar jag sitta uppe t 4/5 på morgonen. Så jag är aktiv. Men har träningar o familj så dem ska jag printer sp ni vet.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kmr priotera min familj ist för mitt arbete. Så ska sköta mitt arbete med mitt bästa men måste också sitta med mins föräldrar så ni vet.:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka