Nekad Karimoooooo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Akam}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Karimoooooo

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,760
Reaction score
168
Vad är ditt namn i verkligheten? Karim

Vad heter du på discord? Karimoooooo #3578

Vad är ditt hexid? Hittar den inre fast om ni vill kolla hur många bans jag har så har jag 8 bans och INGA blacklist.
Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag var M-A innan och tog in så många nya medlemmar. Jag tyckte att det var kul. Nu vill jag bli M-A inte högra ön det i nuläget. För att jagvhsr tid för M-A arbete. Jag vill bli de igen inte för att ha perms nej. Jag vill bli det för att få in nya medlemmar. Jag har erfarenheter jag var Mod innan och medlemskap ansvarig i 2 månader+. Jag kommer sköta mitt arbete som förr och bättre säkert eftersom jag inte har något annat att göra lch jag är inte redo till ansvaret för helper i nuläget. Jagvvill bli de för att lära känna igen mer folk. Jag har tagit in många medlemmar till servern och jah vet hur det går till. Jsg är trevlig och är lugn under intervjun.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag var aktiv när jag bar M-A. Nen ja tjatade att bli helper men nu tänker jag inte på helper för Ska testa nu njuta med min familj mer. Men M-A är ju lätt för mig. Jag vet när personen fuskar under intervjun och om personen kan bära medlem rollen eller inte. Som M-A när jag bar under första månaden fick jag typ 400 svar eller lite mindre. Ni ska välja mig för jag har erfarenheter och ser jag en ansökan eller någon u väntrum ich jag rpar så tar jag intervjun eller ansökan inställer för att rpa.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig och ha tålamod kunder intervjun. Man ska låta dem prata till punkt. Man ska förklara varför person blev nekad eller godkänd. Man förklara också reglerna om dem inte är kunniga. Jag kommer hjälpa nya medlemmar och gamla medlemmar också. Samt kommer hjälpa alla medlemskap ansvariga som behöver hjälp.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag ska förklara för icke-medlemmar skillnaden mellan medlem och icke medlem. Jag ska göra icke-medlemmar intresserade av att bli medlemmar på servern och de kommer att bli intresserade kan jag lova. Jag ska också få medlemmar att bli mer intresserade av servern. Icke-medlemmar ska känna sig trygga och när dem blir medlemmar ska dem kunna sig önny tryggare på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna reglerna bra. Kunna rpa inte lalla runt. Kunna alla regler inte bara grundregler. Veta vad rätt och fel är och inte bara skjuta ich vdm folk. Dem ska kunna veta att vi har ett starkt communtiy på servern. Och att det är en bra hög rp nivå server. Inte 100k or die.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att dem ska få den snabba hjälpen och lära känna mer folk och sköta sig. Och att dem ska känna sig trygga alltid ich dem ska sköta sig. Dem ska veta vad rätt och fel är ich Kunna alla våra Regler till o h med dc regler. Den ska alltid känna att det finns någon som kan hjälpa dem i pm och i väntrum. Dem ska få förklaringar till rätt och fel är och sköta sig hela tiden och följa reglerna. Har dem en fråga som jag kan svara på kommer jag självklart svara på den.

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag från kl 16:00-23:00 under skolan. Helgar: 11:00-03-00. Lov brukar sitta uppe till 5 eller 6 och såklart sköta mitt arbete. Kommer också ta intervjuer on det inte låter i min bakgrund med telefonen.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar bara på Unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
+++++++rep. Finns så mycket positiva saker att säga om denna grabb så kan inte skriva ner det. Det är bara att ge han rollen så kommer du själv få se hur bra han är

Tillbaka