Nekad Karimoooooo | Övrigt Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karimoooooo

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,760
Reaction score
168
Berätta om ditt förslag Gamla ekonomin till Unive. Det är så att många gillar inte den nya ekonomin och många har börjat att bli Kriminella på servern istället för att jobba på Mekonomen och sånt och många vill inte köpa hus eller bilar för dem onte har pengar.

På vilket sätt är det en förbättring? Yrken är ju döda och spelar blir kriminella bars för att ha pengar. Man kan nu inte ens köps en bil med den här ekonomin. Jag förstår att ni vill att det ska se realistiska ut med det här är Unive inte riktiga livet.

Länkar och annat material som visar förslaget: Nej bara höj lönerna på alla yrken och höj priserna på saker bara ha den gamla ekonomin. Icke medlemmar tycker ju att detta e tråkigt när dem aldrig kommer ha råd med en bil. Även om man jobbar på ett yrke så är det omöjligt att köpa bil/hus och folk vill inte ens laga sina bilar för att inte förlora pengar.

--Rep jag håller inte med för att annars så kommer bilar kosta runt 10-20 miljoner.

Senast ändrad:
-rep då jag tycker att denna ekonomi hör mer verkliga livet och är roligare för de är ej rimligt att ha 50mil i banken ba så så drf tycker jag att vi ska hålla de som de är

och det där med man känar kanppt pengar på yrken e lite bullshit jobba på gruvan så får du se där känar man bra

Senast ändrad:
-rep om du vill detta så kör du för makt och pengar vilket är emot reglerna om du vill att ekonomin ska bli som förr när alla hade 200m

Nekad, kan också tycka att ekonomin kanske är lite dålig men man får lön och sånt snabbare. Känner att rpn kommer bli kaos när folk har 10 miljoner på kontot. Så vi håller oss med denna ekonomi.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka