Nekad Karimba | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karimba

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/chadbradchad/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:39271887

Vad är din discord tagg? Karimba#8019

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? gör kriminella grejer utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att man tydligen behöver ha en roll som kriminell för att vara kriminell.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan satt jag som passagerare i en bil och var påväg till drogstället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel i att inte ha en kriminell roll. Samtidigt framgår inte detta i reglerna någonstans och jag fick veta det när jag blev bannad och såg att det låg under "ansökningar", något jag inte visste då det inte framgår i "§ 5 Rollspelande som Kriminell". Hade jag spelat längre hade jag antagligen vetat det.

Bannen var väl inte felaktig om man inkluderar saker som står under "Forum" som regler men jag skulle verkligen uppskatta om jag kunde rollspela som icke-kriminell nu under helgen medans jag förhoppningsvis får min kriminella roll beviljad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. N/A

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att klicka runt mer på hemsidan för att ta reda på informationen självmant.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ta reda på så mycket information som möjligt. Det skulle nog hjälpa många fler än bara mig om ni underströk att man behöver en roll för kriminell under reglerna, då det är lätt att missa om man bara läser "Regler" taben på hemsidan.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka