Accepterad Karimba | Ban överklagan [Chewie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karimba

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/chadbradchad/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:39271887

Vad är din discord tagg? Karimba#8019

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? gör kriminella grejer utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att inte ha en kriminell roll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan satt jag som passagerare i en bil och var påväg till drogstället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Jag läste inte igenom reglerna ordentligt. På min första överklagan trodde jag att det inte stod med vilket det tydligt gjorde. En total miss på mitt håll.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. N/A

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst igenom reglerna. Multistadens absolut viktigaste princip är ju att reglerna följs, och jag lyckades inte med det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Att läsa igenom reglerna mycket mer noggrant. Jag har trippelkollat reglerna vid det här laget och känner att jag är kapabel till att börja RP:a igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka