Accepterad Karim_Hadri | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karim_Hadri

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karim

Vad är ditt discord namn? amazing-wound145#6214

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anwar Adib, 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, ambitiös, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Anwar Adib och är 23 år gammal. Han kommer ifrån Syrien. Anwar har två andra syskon, en som är 4 år yngre än honom och den andra är 6 år yngre. Anwar bor med hans mamma och pappa i en lägenhet men han vill flytta och har tänkt på det länge men han kan inte för att han har inte något jobb och går fortfarande på universitet. För att han gick EM i två år så nu är det två år kvar tills han blir en audionom. Men det är inte hans dröm alls att bli audionom, han har alltid velat bli en fotbollspelare. När han var runt 14-15 år så gick han i en fotbollslag och han var bland dem bästa i laget, han hjälpte dem vinna många titlar och vinna stora ligor. Men när han blev 16 så blev hans dröm till en mardröm. Han spelade en match och skadade sin nacke så illa att han blev paralyserad tillfälligt. Doktorn sa till han att han har tur att ens kunna gå igen. Men han fick lära sig gå igen från början. Nu så spelar han fotboll på fritiden med hans syskon som heter Omar och Saif. Anwars pappa (Ahmed) är en taxiförare och är heltids anställd så han kommer hem sent. Hans mamma (Aya) är en undersköterska men är deltidsanställd för att hon har problem med hennes fötter som gör att hon inte kan stå så länge. Anwar är intresserad av antik bilar och motorcyklar för att han kollar på många filmer med antik bilar bland annat Fast and Furious. Anwar är en mycket snäll och artig person som gillar att lyssna på folk mer än att prata. Han är en rätt så känslig person så det är viktigt att tänka på vad man säger inann man säger det runt honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra till Unive är bra RP nivå där scenariona blir lyckade och slutföra och skapa bra scenarion. Jag ska försöka bli höguppsatt i sjukvården, poliskoren.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är där båda patenter blir nöjda hur scenariot gick men man behöver inte vinna scenariot för att spela och ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot några regler.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm och Vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget mer.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka