Nekad Karim_Hadri | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karim_Hadri

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karim

Vad är ditt discord namn? amazing-wound145#6214

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Syrien och heter Anwar Adib och är 23 år. Han gillar sport bland annat fotboll, basket och volleyboll men kan inte spela någon av dem här sporterna för att det är dyrt att gå med i ett lag. Så han har alltid varit ute med hans bror som heter Ahmed och är 15 och dem spelade fotboll på en skola efter klockan 4 för att andra elever som gick i skolan hade fortfarande fritids. Anwars pappa är död, han dog i kriget i Syrien och det var då han behövde flytta till ett annat land tyckte hans mamma. Han tänker på sin pappa varje dag, han fick lära känna hans pappa lite grann för när han dog så var Anwar 4 år gammal.
Nu på fritiden så spelar han fotboll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra till Unive är bra RP nivå där scenariona blir lyckade och slutföra och skapa bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är där båda patenter blir nöjda hur scenariot gick.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat på mycket svenska RP på Youtube så brukade jag mest kolla på Unive.

Nekad, utveckla din karaktärs beskrivning skriv lite mer, berätta lite mer om han

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka