Nekad Karim Valentino | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mal1uell

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199171357419/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? JCKO#0154

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Karim Valentino är född i Uppsala och Jag är 20 år gammal. Jag har alltid varit intresserad i bilar. Mitt dröm jobb är att jobba på falck. Och min favorit mat är tacos som har varit de hela mitt liv från ung till vuxen. Dröm bilen är en AMG GT 63 S i blå färg. När jag var liten så ägde jag en fyrhjuling som jag och min pappa jobba på tillsammans. Tills den gick sönder som vi sen då sålde till ett äldre par som då fick ett helt nytt liv. Jag är 186 cm lång och har svart hår färg. Jag är ganska så blyg. Men är endå intresserad och nyfiken.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem här på Unive eftersom jag vill kunna öppna nya möjligheter som mer avancerade jobb och annat roligt. jag har också en väldigt hög Rp nivå och tar verkligen detta seriöst. Jag vill ha väldigt roliga scenarion med alla jag kan träffa, speciellt inom mitt dröm jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att alla är svenska och jobben är kreativa och alla spelare är schyssta och roliga.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig om fivem och sen senare tipsade dom mig om Unive sen des har jag varit förälskad i servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? träffa nya vänner och bli mer social.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få mitt dröm jobb och bil.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej har bara kört Unive på senaste tiden för de är den ända roliga och intresserande servern just nu för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka