Nekad Karim Sultan | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rafael

Vad är ditt discord namn? youtubrhmz

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Karim Sultan, En ung karaktär som nyss har börjat spela och leva i den fantastiska Unive RP. Karim Sultan är framför allt intygad på att utveckla servern och få spela med intresse och spänning. Eftersom jag får spela med intresse och spänning så måste vi se till att andra spelare får samma möjligheter som Karim Sultan.

Min karaktär är väldigt god person som vill ha de bästa för mig själv och det viktigaste för andra, man ska alltid tänka på andra först eftersom det är då samhället blir godare, mer vänskaplig och bättre enligt Unives Regler som gör ett bättre samhälle.

Mina framtidsplaner för min karaktär är att få ihop lite pengar, få mer vänner och skapa ett bättre samhälle på Unive Servern, Karim skulle gärna vilja ansluta sig till någon bransch som till exempel Polismyndigheten eller Vara en Läkare. Men framför allt är mitt mål att bli Polis, jag tycker att det är jätte häftigt att vara det, tänk dig åka runt och se till att spänningen är bra att det inte blir några bråk eller rån, att allt är som det ska vara, allt som följer unive regler. Karim har alltid velat bli Polis så jag hoppas o hoppas att Karim är en bra Person till Unive och att ni tar in honom i Univefamiljen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan tänka mig att sköta mig som i verkligheten jag gör så att det blir roligare för spelarna, Jag kan vara mogen och visa en bra bild av mig själv där andra spelarna blir bra, och jag kommer följa alla regler som unive har att bjuda på som kommer bygga ett bättre och tryggare samhälle.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna kan vinna i ett o samma scenario att det är okej om man ibland förlorar, att man ska aldrig spela för makt eller pengar och man ska bete sig bra i rp om man vinner eller förlorar man kan ju inte vinna på något alltid, man ska vara glad istället för dem andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes såklart har jag läst reglerna, RDM - radom dödar någon utan anledning för att man har gjort något VDM - Kör på någon utan anledning POWERGAMING - Man ska utge ett realistiskt spel som i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat i ungefär 1 år nu, jag har varit med i olika rp server men så länge tycker jag att unive passar mig bäst.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag känner till

Nekad.
Anledning:
endast en ansökan på 24 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka