Accepterad Karim Comviq | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mullemeck.

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,260
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ditt discordnamn: Karim_comviq

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Varför jag just ska bli staff är för att jag ser att det är rätt steg att ta klivet upp från MA till helper. Jag kommet att bidra med mycket aktivitet och att jag ska vara delaktig i våran servers rpande, då jag och en massa andra har märkt att det finns ett flertal personer på denna server som inte är för att rpa, utan att förstöra för alla andra. Jag kommer även att vara väldigt aktiv i support eftersom att jag tycker om att prata med nya människor hela tiden och det är alltid kul att hjälpa till med deras problem eller om de har några frågor de behöver få svar på så kommer jag alltid att finnas där för att hjälpa.
Samt att jag ska ha extrem koll så att noll korruption kommer att ske på denna server, inom staff och rpandet.
Som staff på denna server så kommer jag att vara en del utav utvecklingen av denna server och driva den framåt och man ska alltid visa framfötterna.
Jag kommer vara extremt aktiv inom speccandet kommer specca alla olika typer av scenarion samt platser hela tiden för att kolla så att inga regelbrott kommer att ske!
Sen att det förekommer en del korruption i olika typer av scenarion då tex SV väljer att revva sig själva för deras egna fördel, eller så att de inte ska tappa några saker så ska jag ha extrem koll på mycket av den delen. För att det gör bara alla scenarion tråkigare.
Samt de jag ser inte sköter sig kommer jag ta hårda åtgärder emot,

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar på unive just nu är allt lallande som folk håller på med, de har väldigt dålig rp eftersom att det första man gör när man träffar någon ig så är det brist på den sociala rpn under den senaste tiden samt att krim rpn är katastrof istället för att lösa ut det genom den sociala delen för det första man gör när man ser ett annat gäng är att man tar upp vapen och skjuter som gör så att allt blir så himla tråkigt.
Samt att det är en massa brister på social rp. Speciellt kriminella, de åker till områden och bara skjuter samt att de inte bara ät kriminella utan att det är alla medlemmar på servern. De vill inte prata de går antingen bara ifrån eller skjuter de. Man kommer liksom inte i kontakt med någon på samma sätt som innan nämligen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur vi i staff teamet ska lösa detta är genom att man ska ha extremt mycket koll på allt och alla tex igenom att man speccar de som vi vet är problem spelare eller lallar extremt mycket och inte bryr sig något om rpn, specca lite extra på tex piren där det flesta lallande sker och att man ha koll på alla gäng så att de inte bara skjuter vid första ögonblick. Utan man kan ge de förslag på tex hur de ska kunna lösa ett scenario med ett annat gäng/poliser samt andra. Det kommer gynna denna server så pass mycket så att vi kommer locka hit fler spelare hela tiden.

Vi kan tex anordna tävlingar, såsom talang, idol, bil race, cross race eller allmänt med tex att blåljus personalen kanske arrangerar något som alla kan delta på, oavsett vem man är. För det kommer göra den sociala rpn bättre med det så kommer flera roligare scenarion ske.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man ska agera professionellt med sin staff roll är att man ej ska abuse de krafterna man har på server tex bara banna för de är kul utan att man ska göra rätt beslut. Du ska alltid ha en god ton oavsett vem du pratar med,

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv runt 11+ timmar om dagen på lov beroende på vad jag har och göra under dagarna, Skoldagar 5+ timmar beroende på hur mycket prov, läxor och hur mitt schema kommer att se ut.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i snart 3 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenheter inom staff arbetet, då jag är MA just nu.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ne, men vill helst jobba inom de andra.

Senast ändrad:
Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka