Accepterad Karim Comviq | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mullemeck.

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,260
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Vad heter du på discord? Karim_comviq#2073

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har kört på unive i snart 3 månader och jag tycker att det skulle vara väldigt kul med att vara MA, för att få in så många nya och underbara personer till denna server. jag vill driva denna server framåt med hjälp av de andra MA, och de nya medlemmarna till denna server. Jag tycker att det är väldigt många icke medlemmar som springer runt ig, så jag vill få in de flesta så att de kan bli medlemmar och få full tillgång till hela server, dvs jobb, så att de har möjlighet att ha roligt för alla.
Samt att jag ser att det finns många som inte är medlem och det vill jag ändra på,
Jag vill ta på mig en större uppgift på servern då det kan vara en bra början då jag har som mål att bli staff någon gång. Samt att jag vill se till att folk verkligen kan rpa då vi släpper in folk som visat att de kan rpa och inte bara är här för att lalla runt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni just ska välja mig som MA, Jag är en trevlig, snäll, underbar, skön, rolig, mogen samt kompetens person, Jag respekterar alla för vem de är. Dels för att jag kommer läsa ut hela deras ansökan och kolla upp om de är mogna eller inte och om de har kopierat någon annans, jag kommer hålla koll så att allt kommer vara rättvist. Jag kommer vara aktiv varje dag, minst 8+ timmar, både på forumet samt discord, Jag kommer visa ett stort engagemang medans jag är MA, Kommer arbeta genom att specca en del så att inga regelbrott sker eller att folk beter sig dåligt mot andra och ska förstöra för alla. Samt att jag kommer specca en del under intervjuerna. Jag kan arbeta med stress och kan hålla en god lugn ton när jag sak prata med andra i tex Intervjuer och i support. Samt att jag alltid vågar att ta rätt beslut oavsett person.
Jag är väldigt bra med nya människor.
Jag har bra muntliga kunskaper med
Jag godkänner/nekar inte folk baserat på hur långa deras svar är, bara de är utvecklade och får med sig det viktiga.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Hur jag tycker att man ska bemöta människor är igenom att du ska behandla de som du vill, du ska vara trevlig, snäll göra så att de ska känna sig trygga och att man ska inte hålla på med de om de gör något fel eller skratta åt de. Folk har sina dåliga och bra sidor, Man ska alltid bemöta de bra. Jag vill att man inte ska ha fördomar mot varandra såsom att de uttalar något fel så kan de inte svenska" Samt att folks ålder ska inte spela någon roll för alla är olika mogna.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Hur jag skulle vilja påverka betydlesen med att vara medlem på unive är att de ska känna sig betydelsefulla så att de kan påverka denna rp på server så att de inte bara tror att staffs är de viktigaste på hela servern, utan att icke medlemmar och medlemmar ska kunna veta att de har den största påverkan på denna server.
Har de en bra rp så kommer denna server har den bästa rp:n av alla andra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav jag tycker att en medlem på unive ska ha är att de ska vara kompetenta, mogna och trevliga. De ska inte vara här för att tex så som att förstöra för andra utan kunna bidra med en bra social rp och göra det roligt för motparten. Jag anser oxå att alla medlemmar ska ha en bra koll över alla grund regler som vi på unive har. Man ska kunna vad "pwg" "meta" osv. Man ska kunna rpa på ett bra sätt även fast hur ung eller gammal man är så ska alla kunna rpa.
Man ska han bra social rp,
Man ska kunna bete sig. Tex om du är med några som lallar så ska du inte lalla.
Du ska vara dig själv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som MA, är att jag är den som bestämmer vem som kommer bli medlem på server eller inte, jag kommer inte låta några lall personer komma in på servern bara för att förstöra utan att det ska vara seriösa personer som kommer in och börjar rpa. Så att alla vi ska få en bra och hög rp nivå som vi alla kommer vara nöjda med. För i längden så blir det bara tråkigt för alla andra, med en massa lallare.

Hur ser din aktivitetet ut? 13-03 varje dag ungefär, beror på vad jag har o göra. (Vardagar)

12-03-04, samma sak där uppe beror på vad jag har och göra under dagarna. (Helger)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka