Nekad karamoti | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karamoti

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? melvin

Vad är ditt discord namn? abdullahkina1313

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karam Altaghlabi

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, trevlig och mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bogdan Sandberg är 34 år, född 1990, och kommer från en ekonomiskt stabil familj i Stockholm. Han växte upp med älskande föräldrar och hade ett riktigt bra liv med många vänner och framgång i skolan. Men allt förändrades en dag när Bogdans pappa dog i en bilolycka. Hans mamma var förkrossad och grät ständigt, medan Bogdan föll in i en djup depression. Han isolerade sig från världen, slutade gå i skolan och tappade kontakten med sina vänner.Bogdans enda hobby under denna tid var att spela gitarr ensam i sitt rum. Men en dag gick hans gitarr sönder, och han begav sig till det lokala centrumet för att köpa en ny. På vägen dit blev han konfronterad av det lokala gänget "Street Boys". De frågade om han ville gå med i deras gäng, eftersom de sökte nya medlemmar. Bogdan tackade först nej, men två av killarna tog fram varsin kniv och hotade att skada honom. Till slut tvingades Bogdan gå med.Han fick en enkel telefon och en påse kokain, med instruktioner att sälja det och alltid svara när de ringde för att ge honom nya uppdrag. Efter ett tag började Bogdan uppskatta det kriminella livet, som till slut blev hans heltidsjobb. Han begick brott som rån och drogförsäljning och blev helt uppslukad av kriminaliteten. Efter att ha arbetat sig upp inom gängets hierarki är Bogdan nu ledare för Street Boys och styr Stockholms drogmarknad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt erfaren i bra RP då jag har rp:at på många stora och även små servrar och ofta fått väldigt bra reps. Jag älskar att kunna rp:a socialt och ser alltid till at kunna utveckla alla scenarion till något bra, roligt och något som fortfarande håller upp den bra rp nivån på servern. Jag kommer som sagt vara mycket social och kommer rp:a mitt bästa och särskilt vara säker på att jag inte ska vinna alla scenarion utan att låta alla ha roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du låter den andra spelaren vinna eller lyckas, även om det inte gynnar dig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång för c.a 2 år sedan, då jag och en kompis tog vapen från beslagtaget inom polisen. Vi har båda lärt oss bättre saker om regler och rp:n. Vi förstår båda nu hur vi ska göra för att få ut det bästa av servern. Vi kommer såklart aldrig göra det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Då man inte ska döda utan anledning eller bara helt random. NLR, innebär att man inte ska komma ihåg saker från sitt förra liv efter man respawn:at, till exempel om man blev dödad i ett scenario så ska man inte komma ihåg scenariot eller vem som dödade dig. Sunt förnuft, innebär att man alltid ska tänka logiskt och göra vad man skulle göra om man var där själv, om nån riktar vapen mot dig ska du inte försöka attackera eller bara springa där ifrån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kmr va aktiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka