Nekad karamoti | Medlem ansökning [Samme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

karamoti

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? melvin rydberg

Vad är ditt discord namn? ronin/roninice

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hasse Flädersaft 66

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hasses Bakrund: Hasse föddes i en grishage runt djurås i dalarna. Han var inte så nära sin far då han var alkholist själv. Men han fick snabbt börja jobba för att försörja sin familj eftersom han var ensam barn med mamman. Han började hjälpa till på en grannes bondgård för att kamma hem till stålar. Hans bror Göran flädersaft (är på servern också och har medlem) föddes några år efter hasse på precis samma sätt. En sammanfattning på bakrunden är att hasse blev alkholist och smått knarkade men flyttar bort från djurås för att hitta jobb inne i staden. De hasse söker på staden är Socialt rp och ska jobba lagligt inom t.ex qpark,polisen eller securitas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med 100% seriös rp och ingen lall, enligt mig så är dålig rp korta scenarios, lall, och skitiga scenarios med potential OOC i,jag kommer göra motsatsen mot de sakerna som jag nyss nämde i genom att 1, inte lalla, 2. överdriva scenarios så de blir rolig och proffsigt rp. 3. Ingen ooc in game kommer förre komma i min rp, så min slutsats är att jag kommer bidra med proffsig och seriös rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att motparten ska ha kul och kunna vinna så dom känner sig inblandande i scenariot så det blir kul för alla.
Helt enkelt spela för att båda parten ska ha kul i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång för c.a 2 år sedan, då jag och en kompis tog vapen från beslagtaget inom polisen. Vi har båda lärt oss bättre saker om regler och rp:n. Vi förstår båda nu hur vi ska göra för att få ut det bästa av servern. Vi kommer såklart aldrig göra det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Då man inte ska döda utan anledning eller bara helt random. NLR, innebär att man inte ska komma ihåg saker från sitt förra liv efter man respawn:at, till exempel om man blev dödad i ett scenario så ska man inte komma ihåg scenariot eller vem som dödade dig. Sunt förnuft, innebär att man alltid ska tänka logiskt och göra vad man skulle göra om man var där själv, om nån riktar vapen mot dig ska du inte försöka attackera eller bara springa där ifrån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen när det har gått en vecka!

Tillbaka