Nekad karamelbil | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karamelbil

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? calle

Vad är ditt discord namn? kurre

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2010

Berätta om din karaktär. isak karlsson jag växte upp i en liten stad i Skåne där det inte fanns något kul och göra. Så när jag fyllde 18 flyttade jag hemifrån direkt. i skolan hade jag bra betyg jag kunde bli mycket mina föräldrar ville att jag skulle bli dockor men jag vill bli polis. Jag har velat bli det sen när jag var 9 när en polis hjälpte mig komma hem när jag hade tappat bort mig. jag har alltid holt mig i form och holt på med judo så att jag kunde försvara dem som inte kan skydda sig själv. när jag skaffade mig min egen lägenhet när jag blev 18 köpte jag flera saker jag alltid velat ha spel konsoler och spel inom kort tid hade jag dåligt med pengar så jag skaffade mitt första Job som vuxen det var donken. Jag jobbade 8 år på MC Donalds. när jag var 26 ansökte jag till att bli polis för att se om jag kunde upp fylla mina barn dom. jag har alltid hattat mobbare sedan jag var 7 för att jag blev mobbad det sluta bara när jag börja gymnasiet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med ett socialt rp som gynnar alla och jag ska sträva efter att kunna få roliga scenarion och bidra med att kunna bygga upp rpn med andra spelare så att vi alla utvecklar våran rp på bästa sätt. Jag ska göra rättvisa scenarion och sträva enormt mycket för att det ska vara kul för alla. Jag ska göra mitt absolute bästa för att i helhet kunna göra rpn bättre. Jag tänker komma med en seriös professionell attityd och inte hålla på lalla runt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra scenariot rättvist så att det blir kul för båda parterna oavsett vem som vinner eller förlorar. Det ska vara rättvis rp för alla som är involverade i scenariot och alla ska ha kul oavsett hur det slutar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? suntförnuft är att du ska tänka att det är realistiskt och att du skulle ha kunna gjort de irl. att man inte rpar på skador. meta är enkeltsagt att du typ sitter och pratar me nån på dc eller nått sånt och säger var du är typ på dc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? aa har över 100 timmar har rpat här 80 prusent av all tid..

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka