karamabdi | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoZo AKA stefan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Ditt discord namn: zozodinlokalaafrikan

Ditt Hex-ID: steam:11000016e6e2ca7 jag tror det ska vara det https://steamcommunity.com/profiles/76561199812979879/ är min steam länk

Vad för typ av beslut gäller det? jo det är clogg och fearrp som är besluten. besluten är indragen test - medlem och indragen kriminell samt 2024 medlem vilket jag inte vet varför jag fick indragen.

Vem/vilka tog beslutet? Korpen__

Varför tror du själv att beslutet togs? jo jag tycker det är självklart för att jag lämnade under ett scenario med samtidigt kan man ju förstå varför jag lämnade. jag vet mycket väll med full ärlighet mot unive, jag vet själv att syftet med att dra upp vapen inte va att skjuta någon utav dom jag va för stressad för att göra något o jag va för nervös för att dö igen. så då blev jag skjuten och dog sedan så åkte alla dom iväg och jag va själv på platsen där scenariot skedde. Jag lämnade då alltså för jag tänkte att dom bara dödade mig för dom inte va ute efter mig och inte böhövde mig så när jag då drog upp ett vapen så sköt dom mig och åkte ifrån platsen. så jag tänkte att jag lämnar och kommer in imon (jag behövde sova så de va anledningen varför jag lämnade men jag gick in sen för att spela ett annat spel) så jag förstår helt hur det såg ut får dom som va i scenariot och jag förstår helt va syftet med denna bannen/indragna rollerna menas med. (och efter detta med kriminell möte som var i lördags skulle jag verkligen nt gjort något av detta för jag vet hur philip känner när man försöker ha uppe en server för människor för att ha roligt på men det kommer bara in massa lallare osv. Men som sagt jag skulle inte gjort den överklagan om jag inte brydde mig för jag skulle antagligen gått och lagt mig men vill verkligen nt förlora det allt jag har jobbat för alla timmar jag har samlat ihop under denna korta perioden över något som såg väldigt konstigt ut. men det jag gjorde med att dra upp pistolen var absolut absolut inte menat att skjuta mot någon jag antar jag jag bara klickade på knappar och tänkte inte mig för, och har dessutom läst på mer och kriminella regler och grundregler och kommer ta mycket mycket lärdomar utav detta beslut ni har tagit.

Hur är beslutet felaktigt? jo om det nu va så att jag skulle ha börjar skjuta och sen lämnat pågrund av att jag dog och inte vill ta några konsekvenser då skulle detta varit ett bra beslut och inte felaktig. Men jag har spelat på denna servern i år och har aldrig tänkt på att göra något sådan. För att jag kan liksom inte hjälpa att jag måste stänga av 02:30 på natten asså de liksom även om jag skulle varit inne skulle strömmen gått till datorn så jag kunde inte liksom kontrollera just det läget, mina föräldrar kommer alltid in o säger godnatt osånt. Så enligt mig så är detta en felaktigt beslut. Jag blev skockad när jag såg denna videon som filmades då och jag tänkte inte alls på vad jag gjorde när jag tog upp pistolen men jag va så fokuserad på att dom nu skulle göra en deal så jag bara stog o brydde mig om mitt för var ju som sagt jag skulle bara köra honom ditt och tillbaka för han skulle köpa vapen (jag höll redan i mitt för att vara beredd på vad som kunde hända) sen ser jag 2 bilar komma ifrån höger o vänster och sen hör jag han här dom då skulle sälja sina vapen säga upp med händerna till denna grabben som jag körde så jag va så fokuserad så jag tog också upp händerna och hoppade in i bilen för jag tänkte att jag skulle hinna köra där ifrån men jag märkte direkt efter att jag bara får stanna för kan inte köra för det är en grov ban eftersom det är 3 bilar som omringar mig. Så jag blev då skjuten ( antagligen för han trodde jag skulle skjuta eller köra där ifrån) sen lämnade jag ungefär 5 minuter efter detta scenariot för ingen kom tillbaka och ville inte gö spawnmenu till torget för det är grovt emot reglerna. Men det finns typ inget mer att säga

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: jag har inget mer än mina ord som sagt jag är här för att spela på en rolig server (unive) och är inte ute efter att förstöra när andra har roligt men jag hoppas bara ni kan förstå det jag skriver och lyssnar. det kenske inte alls spelar någon roll men ni kan ju fråga några utav mina gäng medlemmar elr så om hur min rpa ser ut och är. så det är allt hoppas ni förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka