Accepterad KARAMABDI | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoZo AKA stefan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199210388096/

Ditt Hex-ID: 11000014a835a80

Vad är din discord tagg? KARAM#2437

Vem var det som bannade dig? Ebbzterr#1660

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för sund förnuft/ tjuvkoplat bilar på almen plats. andledningen var för att jag inte hade en bil.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det är inte lågiskt tänkande att sno bilar. man snor inte bilar på almen plats irl och då blir det failrp som menas att man inte kan rpia bra. och då blir man bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skule sno en bil på almen plats och 1 min senare så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel. för att jag snode bilar som är sunt förnuft.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag välte min bil och så kom en mod och frågade hur jag mådde och jag sa att jag måde broch det är failrp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hadde kunnat ringa mina kompisar ingame och frågat om de kunde hämta mig. för det är metagaming att säga det i dc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att det blir bann om man inte sköter sig och inte rpiar bra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det vet jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka