Accepterad Karam04 | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karam04

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198262760247/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kacper

Vad är ditt discord namn? mɒɿɒꓘ#7694

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kacper Karlsson han är en man och är född 2002-01-07 och är alltså 19 år gammal. Kacper föddes i sverige och levde ett tufft liv som ungdom och drogs in i droger och gäng och eftersom jag hade en annan bakgrund en svensk så passade jag inte in så mycket med svenskarna eftersom de oftast tryckte ut mig från deras grupper pga min bakgrund och etnicitet och en dag när jag var 15 drogs jag in av andra utländska ungdomar som varit med om samma saker och började tjäna svarta pengar istället för att tjäna dom lagligt och allt detta har lett till vart jag är nu. Kacper är väldigt känslokall och brukar oftast därför vara intresserad av kriminella aktiviteter. Är även intresserad av att tjäna stora pengar för att öka min fordon samling som är nog det största jag är intresserad av.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på väldigt många olika servrar men har inte riktigt hittat en bra server som fungerar och tycker att denna server är bra och seriös.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom servern är väldigt stor och väldigt många aktiva spelare är inne på den och det är det som gör saken mycket roligare. alla är även mycket seriösa RP spelare. Fler anledningar är att det finns så pass mycket att göra på servern så att man nästan aldrig blir uttråkad.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som är krim och rekommenderade den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så roligt som möjligt så att andra kan ta del av det roliga som jag hittar på men att jag även kommer att spela seriöst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt Mål är att bli en väldigt framgångsrik karaktär på servern medans jag har det så roligt som jag kan och kan köpa så mycket bilar som jag kan och vill ha.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka