Accepterad Karam tza | Medlem ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Karam tza

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karam Tza

Vad är ditt discord namn? karamking#4357

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi svenson 2002-09-27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? min karaktär är snäll , hjälpsam och han är absolut ingen problemsökare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdi svenson är uppväxt i stockholm med sin pappa , mamma och lillebror. hans familj va fattiga så hans pappa blev kriminell , efter ett tag så blev hans pappa taggen av polisen och han blev dömd för grovt narkotika brott hans straff blev 4 års fängelse. medans tiden så fick Abdi kontakt med de äldre i hans område, han började vara med de, och de bruka bjuda han på mat. Efter ett litet tag så fråga de abdi om hjälp Abdi vågade inte säga nej pga han var rädd, så han sa ja vist de skicka han på en grej sen han torska så han fick ungdomsvård i 6 månader när han kom ut så blev han slagen så nu har abdi vallt att bli en äldre och hjälpa folk i servern och kommer inte vara problemsökaren

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp och välutvecklade scenarion som går rätt till. Jag är relativt ny till fivem men har vänner som lär mig så att allt går rätt till. har även läst era regler och villkor. Har alltid suntförnuft i bakhuvudet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att scenarion ska inte bara vara för att man själv ska vinna utan de ska vara så verklighets baserat. Att man inte spelar bara för att vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att T.E.X döda någon utan någon anledning VDM att t.e.x köra på någon utan anledning eller att använda en bil som vapen det är otillåtet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? som sagt så är jag ingen problem sökare jag kommer utföra allting som man ska jag kommer göra minna sätt att tjäna pengar om någon vill ha problem så ska jag försöka lösa dema innan det blir alvarligt

Hej du måste se till att antingen ändra ditt namn på discord eller steam för dom måste heta samma! du får 24h på dig att fixa detta innan automatiskt nekas!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka