Accepterad Karam tza | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karam tza

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karam

Vad är ditt discord namn? Karam414mway

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Vidar bilko

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtänksam och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vidar bilko är uppvuxen i en fattig miljö där hans föräldrar är födda i fattigdom, när vidar var 12 år så var hans pappa inblandad i mycket konflikter som leder till att skada andra och främst hans familj. Vidars pappa Jon var skyldig ett stort gäng en massor av pengar som han inte hade råd att betala en dag så fick han ett anonymt sms från en kille i smst så står det om du inte peyar genom en vecka 300tusen så kommer det bli stora problem. Vidars pappa Jon hade bara sparat 100 tusen för en sommar resa till familjen han var även hotad om att han ringde polisen så kommer han bli skjuten. Vidars pappa säger till hans son Vidar att det dära var det svåraste veckan i hans liv under veckan så kunde Jon lösa bara 200tusen 1 dag före betalnings datumet så kunde han inte betala hela summan så Jon blev mördad och kastad i en sjö lite utanför staden. Familjen bilko levde i en väldigt sorlig period. Men tiden gick fort så Vidar blev 22 år han fick 1 barn som han döpte till Lisa men Vidar började fundera på att bli polis han började plugga lite efter han ansökte blev han godkänd han gjorde muntlig intervju där blev han åxo godkänd så efter ett år så blev Vidar polis och hans mål är nu att ta fast de som gjorde så med hans pappa och de som har sånna allvarliga problem

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp nivå och jag kommer även ansöka till polis

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att bara jag ska vinna utan jag ska spela för att båda sidorna ska ha de roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har råkat skjuta utan Krim men nu så Kmr jag inte göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm att döda någon utan scenarion vdm att köra på någon jag kan alla regler ni kan ställe i intervjun

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas jag blir godkänd för att jag ska ansöka till polis

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka