Accepterad karabino145 | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karabino145

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: karabino145

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197990825269/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: karabino

Vad är din discord tagg? slashi#5772

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: RDM, rånar och dödar på gz, Sunt förnuft. Läs reglerna! :)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag inte följde reglerna då jag ej hade läst igen dom vilket var ett misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag slog ihjäl en kille utanför arbetsförmedlingen vilket inte är tillåtet då det är en gz vilket jag inte vissta om.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var ej felaktig, det var jag som gjorde felet och jag ber om ursäkt för det. Min första dag här i staden jag hade inte så bra koll.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig tidigare blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att läsa spelreglerna innan jag började spelet samt kanske frågat runt folk om hur allt funkar. återigen ber jag om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ni har en egen hemsida samt forum där man kan lära sig av spelets regler, framöver kommer jag ej göra om det misstaget jag begick då jag nu har läst igenom alla regler ett par gånger så jag bör någorlunda kunna vad som är rätt och fel, tack på förhand!

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Banöverklagande Arkiv

Hoppas du förstår vad du gjorde fel och istället har lärt dig något utav din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka