Nekad Kar1ssoN | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kar1ssoN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199156715665

Vad är ditt namn i verkligheten? felix karlsson

Vad är ditt discord namn? KarlssoN#5450

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Åkesson född 2000-07-21 i Norrköping han har haft en tuff barndom, hans mamma gick bort när han var 3 år gammal i en bilkrasch och de har gjort så han har levt me en pappa bara, sen vid 8års åldern blev han pappa alkolist och kunde inte ta hand om Lars, så han fick bo på barnhem men sen så fick han jobb och tjänade egna pengar och bodde själv i sin lägenhet tillsammans med sin katt Kalle. Han jobbade som mekaniker och kan då ganska mycket om bilar, han har ett stort intresse för bilar, gillar att åka runt i dom och även trimma och pimpa dom. Han gillar även att åka runt på kvällarna med sin bil och med polare. Hans favorit mat är Hamburgare och favvo drick Cola såklart. Just nu bor han med en hund och två katter men är såklart öppen för en flickvän. Han är väldigt romantisk av sig och är oftast på bra humör. Men när han blir arg så blir han riktigt arg så han har en kort stubin. Hans favvo bilar är Audi eller bmw men ferraris är också feta. På sin fritid så åker han ut till havet med sin farfar och fiskar. Det är nått hans farfar gillar så han ställer upp för han för att han har cancer och kommer inte leva länge till. Men har har fått tillbaka kontaken med sin pappa och de börjar umgås mer och mer. Han vill börja jobba som falck och kunna tjäna pengar och köpa någon fet bil. För han gillar att hjälpa människor och att mecka med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att kunna förbättra unive och för att kunna få ansöka till olika jobb och ha roligare på servern. Jag kommer bidra med gott humör och sprida servern till många vänner och För att jag kommer bidra med bra rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? väldigt bra server, finns mycket och göra. Många personer är online och de är bra med jobb, banker, bensinstationer mm det är väldigt verkligt och ingen som förstör som t,ex försöker döda folk.

Hur hittade du Unive? Genom min polare som tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att komma så långt med min karaktär som möjligt, och samt kunna bli bättre på det under tiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? just nu vill jag först bli medlem sen söka jobb till falck

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara unive

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka