Nekad Kar1ssoN | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kar1ssoN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? felix karlsson

Vad är ditt discord namn? Krouley#5450

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Nenad “Nenne” Omar och är 23 år gammal, han är en rätt så positiv kille, som älskar att skoja med sina vänner, men om någon drygar mot honom så kan han lätt bli arg och blir okontrollerad. Nenad är född i Etiopien 2000 - 04 - 06, 2008 så flydde han till Sverige genom båt. När han var liten så hade han en tuff barndom för att han blev mobbad och att hans föräldrar har gått bort, han blev mobbad i skolan i 4 år. Hans föräldrar gick bort i en bilolycka där hans båda föräldrar dog men han klarade sig men med svåra skador, han har fortfarande kvar ett ärr på magen från det. När han var liten så bodde han på barnhem och hade det jobbigt därmed på grund av att folk tryckte ner honom på grund av hans personlighet men han hade en bästa vän där inne som hette Harry som han växte upp med som stod upp för Nenad och hjälpte honom. På hans fritid så meckade han mycket bil med sin farfar och var en gammal mekaniker. Och han gjorde Osman väldigt intresserad av bilar och massa mer fordon. Han har jobbat på olika bilfirmor och verkstad. Innan hans pappa gick bort så hade han problem med kriminaliteten, han blev långsamt indragen mer o mer in i kriminaliteten och tillslut levde han på det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket bra rp nivå då jag alltid håller en hög standard. Jag kommer vara aktiv och göra så att flera folk har roligt, jag bidrar med mycket erfarenhet till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så det är roligt för alla delaktiga, alltså att man inte ska köra för makt o pengar.

Hur hittade du Unive? Fivem listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka