Nekad Kar1ssoN | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kar1ssoN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? saras bil och mc

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? KarlssoN#5450

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 170h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Har drömt om o bli chef på nått företag och på saras känner jag mig hemma för att känner alla som jobbar där och gamla chefen har gjort mig till en bra säljare, jag gillar att bestämma och skulle passa som chef på just saras,

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat på saras ett tag och gamla chefen har lärt mig mycket om jobbet och kan de mesta, kan de flesta priserna i huvudet och har längtat till och bli chef.

Berskiv din karaktär? Han heter lars åkesson och är 21 år gammal har ett stort intresse för bilar och har haft det sen liten, han har meckat med bilar med sin pappa och sålt bilar som dom har fixat ihop. Han är glad och gillar att snacka med folk, när folk gör han iriterad så blir han inte glad längre men försöker lösa de på bästa sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne varje dag, beror på vilka dagar de är när jag slutar skolan men kommer alltid vara inne på kvällen/eftermiddagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? JA

mina erfarenheter är kan enkelt skicka fakturor har lätt att snacka med folk, snabb på de jag gör är effektiv,

Tillbaka