Nekad Kar1ssoN | Ban överklagan [Rosen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kar1ssoN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199156715665

Ditt Hex-ID: 110000147506091

Vad är din discord tagg? KarlssoN#5450

Vem var det som bannade dig? izzy

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lALL ~izzy. Återstår: 2 dagar 1 timmar 44 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vi lallade runt på piren o slogs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kom till piren och då stog de några grabbar där och parkerade bredvid dom sen gick ja iväg sen så stod dom på min bil o sa åt dom men dom lyssna inte så och muckade mot mig då slog ja till honom sen så fortsatte de bara tills ja blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel har lärt mig från de misstaget och kommer inte hända igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slagit honom från början o snacka ut situationen istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer inte lalla så som jag gjorde på piren, o spela efter reglerna ni har iallafall suntförnuft för de va de jag bröt mot tror jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka