Nekad Kar1ssoN | Ansökan till Servervakt [sly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kar1ssoN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Vad heter du på discord? KarlssoN#5450

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. ja först o främst så går jag i skolan, dom vanligaste tiderna är 8-15 ish, så är hemma runt 16. Efter det så har jag oftast tid o vara inne på servern, men sedan beror de på vilken dag då jag har träningar och hänger med kompisar, men är oftast inne minst 3h varje dag, och mer mot kvällarna och helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive väldigt länge men har lämnat dcn två gånger så, jag har haft 2021 medlem rollen t,ex, spelade t,ex när vallmo systemet fanns.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/782179685933121556/1018604844224872469/unknown.png vill också tilläga att två av dom var felaktiga och fick då unban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. SV, har som jobb att vakta servern genom att kicka eller banna personer som gör mildare regelbrott, kan ta ett exempel att om någon kommer fram o snackar ooc så kan jag antingen kicka eller banna honom beror på hur grovt de är och sedan kan jag fortsätta mitt scenario och rp. SV är inga staffs så dom ska inte åka runt och leta efter problemen dom ska agera när de händer inte annars, de gör staffs. Och om då någon gör ett större brott så kommer jag SV banna honom men sedan kanske kontakta en staff som kan förlänga dens ban då det var ett grovt regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill hjälpa till när folk kommer fram och lallar eller gör regelbrott, då dom kan strypa rpn en del och så blir de en dålig stämning, då är det bättre att de finns någon SV där som fort kan ta bort personen genom att banna/kicka. Har tidigare varit SV så vet hur det går till och som sagt vill bara hjälpa till och plocka bort problemen som kommer fram i olika scenarion. Tänker inte leta efter problemen heller dom får komma till mig sedan tar jag hand om det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Enkelt sagt så är korruption när man använder sina perms på fel sätt så man får t,ex fördel i scenarion, ett exempel kan vara i ett skottscenario att man som SV sätter på toggleid så man kan se personerna i genom väggar osv. Ett annat exempel kan också vara att man kickar personer i ett scenario så man kan vinna det mycket enklare eller kanske reviva sig själv om man blir skadad fast man inte får det. Då detta klassas som abuse, korruption och powergaming då man bara vill vinna.

Nekad, du har inte väntat i 7 dagar sedan din förra SV ansökan. Vänligen vänta i en vecka förrän du gör en ny.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka