Nekad Kar1ssoN | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kar1ssoN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? KarlssoN#5450

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv ungefär varje dag från 16-22, men de beror på helger är förstås mer aktivitet på!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive väldigt länge men har lämnat dcn två gånger så, jag har haft 2021 medlem rollen t,ex

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/782179685933121556/1018604844224872469/unknown.png vill också tilläga att två av dom var felaktiga och fick då unban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att ta hand om servern fast inte lika stort ansvar som staffs, så de servervakter kan göra är dva bilar, kicka, revive, svbanna folk, toggleid. Så man hjälper till servern med småsaker som inte helpers eller högre behöver lägga energi på!

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit servervakt innan och vill ha den rollen tillbaka, för att jag märker typ varje dag att de kommer fram lallare som förstör servern genom att inte alls rpa och förstöra scenarion, och då vill jag snabbt bara ta bort dem så man bara kan fortsätta sitt rp igen utan att vänta på staffs som kommer ta lite längre tid.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man använder sina perms till sin egna fördel genom att kanske revva sig själv när man dött och fortsätter och de kan då leda till ban och indragen servervakt så man alltså alltid försöker vinna alla scenarion som går under makt o pengar / powergaming.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka